1e dag Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Stefan Raad - WaarBenJij.nu 1e dag Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Stefan Raad - WaarBenJij.nu

1e dag Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Stefan

26 Augustus 2018 | Australië, Melbourne

En toen was ik helemaal alleen in Melbourne half 6 in de ochtend, best wel spannend maar wel een echt avontuur.

Ik had geen idee hoe ik van het station naar mijn hostel moest komen, dus ik dacht dan vraag ik het maar aan oom agenten. Die wees me keurig de weg en liep zelfs een stuk mee. Van tevoren hoorde ik al dat doe Aussies aardig zijn, maar nu ik het zo meemaak blijken ze super te zijn!

Eindelijk aangekomen in mijn hostel kom ik erachter dat ik pas om 13:00 op mijn kamer kan. Dan maar mijn kater............ Jetlag uitzitten in de gezamenlijke ruimte.

Deze wachttijd kan ik prima gebruiken om mijn dag/dagen in te plannen. Voor vandaag staat op de planning een stukje door de stad (Chinatown) heenhobbelen.

Uiteindelijk is Chinatown niet doorgegaan. In plaats daarvan ben ik met een groep naar een soort van Australische rugby wedstrijd geweest, dit was echt laggen al die fanatieke Australiërs op een hoop. Er staan een paar foto's op TripCast.

Mijn kamergenoten zijn een beetje weird, dat is wel jammer. Ik heb een kamer 8 persoons kamer geboekt voor 28/29 augustus in United Backpackers. Wat daarna weet ik nog niet, misschien een vlucht boeken naar Sydney.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 19 Aug. 2018
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 4338

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2018 - 06 November 2018

Backpack reis door Australie

Landen bezocht: