Dag 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Stefan Raad - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Stefan Raad - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Stefan

27 Augustus 2018 | Australië, Melbourne

Vannochtend lekker uitgeslapen om een beetje uit te rusten. Daarna ben ik de stad in gegaan. Het is best wel fris hier, ongeveer 10 graden en aardig wat wind. Als eerste heb ik een Australische simkaart gekocht zodat ik hier ook mobiel internet heb.

Ik liep een OPTUS (mobiele provider) winkel binnen en werd binnen de kortste keren geholpen door een medewerker. Natuurlijk super aardig en binnen 10 minuten had ik bereik. Mijn nummer is: 0423802660.

Hierna ben ik Chinatown doorgelopen. Grappig om te zien, allemaal Australische Chinezen die alleen maar Chinees met elkaar praten. Alsof je opeens in China bent.

Daarna kwam ik bij een overdekt winkelcentrum waar best wel wat zwervers lagen. Eén van hen viel mij op aangezien deze voor een dure hoorloge/sieraden winkels lag, twee compleet verschillende werelden zo dicht bij elkaar.

Toen ik terug kwam (20:00) was ik verkleumd en heb een lekkere lange warme douch genomen. Daarna gegeten en lekker vroeg mijn bedje in. Morgen om 9:00 op om uit te checken en dan naar het andere hostel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 19 Aug. 2018
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 4340

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2018 - 06 November 2018

Backpack reis door Australie

Landen bezocht: